Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Βαλεντίνος Τσίλογλου: "Ο θεατής σχεδόν πάντα ξέρει πού πάει και τι θέλει να δει. Δεν πάει στα τυφλά, εκτός κι αν «θαμπωθεί» από κάποιο όνομα"

Αποκλειστική συνέντευξη του Βαλεντίνου Τσίλογλου στο Fairytales και στον δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση


«Τέλειο έγκλημα δεν υπάρχει», γι΄αυτό το Fairytales, για να βρει... άλλοθι για το Πνεύμα των Χριστουγέννων, που στοίχειωσε τις ιστορίες του και αυτές τις Γιορτές, εξασφάλισε μία αποκλειστική συνέντευξη με τον ηθοποιό και συγγραφέα του θεατρικού έργου «Ύποπτη για τον φόνο μου», με... αστυνομικές θεματικές, μεταξύ άλλων, για τα παιδιά στο θέατρο, το «Σπίτι με τη Νένα», τη φθορά των επαγγελμάτων, τους γονείς, την ατμοσφαιρικότητα, τους «δολοφόνους», την κωμωδία και το αστυνομικό έργο, τη στήριξη του κοινού, τα σενάρια στην τηλεόραση και στη ζωή, τις «Βασίλισσες», το παραμορφωτικό μακιγιάζ, τη Θεσσαλονίκη, την Ελένη Μενεγάκη και την έννοια του Star στην Ελλάδα. Άλλωστε «Δεν υπάρχει καμία επιτυχία που μπορεί να κρύψει την προσωπικότητά μου από πίσω της, υπάρχει μόνο ο άνθρωπος, η προσωπικότητα, που ονομάζεται Βαλεντίνος». Καλή Χρονιά!




  • Δεν υπάρχει κάποιος ήρωας που να θέλω να υποδυθώ ούτε και κάποιο παιδικό θεατρικό έργο που θέλω να σκηνοθετήσω. Δεν έχω ασχοληθεί με την παιδική θεατρική σκηνή. Θαυμάζω τους ανθρώπους που ασχολούνται αποκλειστικά με το παιδικό θέατρο, καθώς τα παιδιά είναι οι πιο δύσκολοι θεατές. Ωστόσο, έχω γράψει ένα παιδικό έργο το οποίο βρίσκεται στο συρτάρι και περιμένει κάποια στιγμή ν' ανέβει στη σκηνή. Όποιος θέλει να το ανεβάσει, ας επικοινωνήσει μαζί μου, θα χαρώ πολύ.
  • Η εκπομπή μας, "Σπίτι με τη Νένα", δε χαρακτηρίζεται κίτρινη. Είναι ένα μεσημεριανό μαγκαζίνο ποικίλης ύλης, με τη μαγειρική του, τα ζώδια του, τα ταξίδια του, τα θέματά του και τις συνεντεύξεις του. Έχουμε φιλοξενήσει, μεταξύ άλλων, την κ. Ρουγγέρη, τον κ. Σμαραγδή, τον κ. Γιαννόπουλο, την κ. Φιλίνη, και τον κ. Ασκητή. Πρέπει να καθίσει κάποιος να δει κάτι για να το κρίνει. Στην Ελλάδα έχουμε αυτό το κακό. Όλοι γνωρίζουμε τα πάντα και είμαστε γνώστες.  Φθορά υπάρχει σ' όλα τα επαγγέλματα, όχι μόνο στην τηλεόραση. Δεν το έχω σκεφτεί, αν ελλοχεύει, προσωπική φθορά, λόγω της καθημερινής τηλεοπτικής μου παρουσίας.

  • Αρχικά, δεν είμαι παρουσιαστής. Συμμετέχω σε μια τηλεοπτική εκπομπή όπως τόσοι και τόσοι ηθοποιοί, γι’ αυτή τη σεζόν. Δε γνωρίζω τι θα γίνει την επόμενη. Από το 2010 βρίσκομαι ενεργά στο θέατρο. Δε νομίζω ότι ο θεατής θα με ταυτίσει με την τηλεόραση και θ' ακυρώσει τις άλλες μου ιδιότητες από μία και μόνο συμμετοχή.
  • Ο θεατής που παρακολουθεί παραστάσεις ψάχνει κάτι ανάμεσα σ' εναλλακτική μορφή ψυχοθεραπείας και διασκέδαση ή ψυχαγωγία. Ο θεατής σχεδόν πάντα ξέρει πού πάει και τι θέλει να δει. Δεν πάει στα τυφλά, εκτός κι αν «θαμπωθεί» από κάποιο όνομα. Συμβαίνει και αυτό αρκετά συχνά. 
  • Οι γονείς μου πάντα στήριζαν τα θέλω μου και τις επιλογές μου. Αν είμαι εγώ ευτυχισμένος και χαρούμενος είναι κι εκείνοι. Δεν υπάρχουν ούτε δεύτερες σκέψεις ούτε τρίτες ούτε προβληματισμοί. Υπάρχει μόνο στήριξη και χαρά.

                                                     

                                                                 Το νέο βιβλίο της συγγραφέα Σοφιάννας Παϊδούση 
                                                                                                    "Ο Παρφές" 
                                                                                     είναι διαθέσιμο σε μορφή eBook!!!
Mπορείτε να το κατεβάσετε,
σε ειδική τιμή Πρωτοχρονιάς,

50% off μέχρι τις 7/1/19!!! 
ΜΟΝΟ ΜΕ 1.5 Eυρώ!!!

Μπορείτε να δείτε το 6σέλιδο
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
σε μορφή Pdf!

Use code: HAPPYNEWYEAR
  • Η ατμοσφαιρικότητα είναι μέρος του θεάτρου. Σκηνικό, κοστούμια, εφέ, μουσική, φώτα, συμβάλλουν για να πραγματοποιηθεί. Όταν κάνεις μια παράσταση που σε ταξιδεύει σε άλλη εποχή, σε άλλους τόπους και σε άλλες καταστάσεις, πρέπει να το αποδώσεις σωστά και όχι να το «φτύσεις» και να πεις ότι κάτι έκανες. Ο κόσμος πληρώνει το αντίτιμο του εισιτηρίου για να δει μια ολοκληρωμένη δουλειά, όπως την έχεις οραματιστεί, όχι στο περίπου.
  • Όλοι είμαστε εν δυνάμει δολοφόνοι, ο καθένας με το δικό του τρόπο φυσικά. Τώρα αν αυτό ταιριάζει στους χαρακτήρες του έργου μου, δε θα σας το αποκαλύψω εγώ αυτό. Θα έρθετε να το δείτε επί σκηνής και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

  • Δεν είναι ο σκοπός μου ν' ανεβάζω κάθε φορά διαφορετική κατηγορία έργου. Απλώς δημιουργώ μια ιστορία που δε γνωρίζω από την αρχή σε ποια κατηγορία θα τοποθετηθεί. Η συγγραφή κωμωδίας είναι κάτι εύκολο για μένα. Φέτος, θέλησα να κάνω κάτι διαφορετικό, κάτι που κι εγώ ο ίδιος δοκιμάζομαι. Δεν είναι εύκολο. Για να γράψω το “ΎΠΟΠΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΝΟ ΜΟΥ”, έκανα εξάμηνο σεμινάριο, έρευνα, διάβασα και είδα αντίστοιχα έργα. Δεν ξύπνησα απλώς με μια ιδέα και είπα αυτό θέλω να κάνω. Το αστυνομικό έργο δεν είναι κάτι “εύπεπτο” ως είδος, είτε θ' αρέσει είτε όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν περνά απαρατήρητο. Πάντως, ευχαριστώ πολύ το κοινό που παρακολουθεί τις δουλειές μου και τις στηρίζει. Αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή των έργων μου, σε όποια κατηγορία κι αν τοποθετούνται κατά καιρούς.
  • Για να γράψεις σενάριο τηλεοπτικής σειράς θα πρέπει να έχεις απίστευτο χρόνο ή μεγάλη ομάδα για τους διαλόγους. Δεν είναι εύκολη υπόθεση. Καταναλώνεις χρόνο, κόπο και ενέργεια. Ποιος μου εγγυάται ότι η σειρά αυτή θα προβληθεί και δε θα περάσει στ' αζήτητα, όπως τόσες και τόσες; Η τηλεόραση, καλώς ή κακώς, είναι ένα μέσο προβολής, ίσως το πιο σημαντικό, αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό. Θα ήθελα να γράψω μια τηλεοπτική σειρά, αν και εφόσον μου ζητηθεί.
  • Για να παραμορφώσω, μέσω μακιγιάζ, μία Ελληνίδα πολιτικό, για φιλανθρωπικό σκοπό, θα πρέπει να τη γνωρίζω σε προσωπικό επίπεδο και να την έχω παρακολουθήσει, ωστόσο δεν ασχολούμαι με την πολιτική τόσο, ώστε να φτάσω σ' αυτό το επίπεδο.
  • Η Θεσσαλονίκη είναι ένα διαμάντι. Είναι μια πόλη με απίστευτη ιστορία, που χτυπήθηκε αλλά άντεξε κι αντέχει μέχρι και σήμερα. Θεατρικά λένε ότι η Θεσσαλονίκη έχει το πιο δύσκολο κοινό. Ισχύει! Οι άνθρωποι εκεί δεν κρύβονται, είναι αληθινοί, δεν τους αρέσει το ψέμα και η κοροϊδία. Αν δεν αξίζεις το χειροκρότημα, δε θα σου το δώσουν.
Προσεχώς: 

Αποκλειστική συνέντευση 
του νεαρού ανερχόμενου ηθοποιού
Δημήτρη Παπά
στο Fairytales και στο δημοσιογράφο 
Νίκο Κολίτση!

  • Βetty Davis, Marilyn Monroe, Εlizabeth Taylor και Meryl Streep, είναι για μένα οι "βασίλισσες" που θα καλούσα απ' το εξωτερικό σ' ένα ιδανικό "Δείπνο Βασιλισσών" και δικαιούνται τον τίτλο!
  • Δεν υφίσταται ο όρος Star, όταν αναφερόμαστε στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει λάμψη από το 1996. Τότε έσβησε το τελευταίο μας αστέρι. Αστερίσκοι και σταρλέτες υπάρχουν και σήμερα, αστέρια όμως όχι. Η τελευταία των Μοϊκανών στη τηλεόραση, βέβαια, είναι η Ελένη Μενεγάκη. Τόσα χρόνια στο γυαλί, κανείς δεν μπορεί ν' αμφισβητήσει ότι κάτι έχει από την παλιά αίγλη των αστέρων...

  • Δε νομίζω ότι ο κόσμος δίνει τόσο μεγάλη βάση στις δηλώσεις μου ή στις απόψεις μου και δε νομίζω ότι δίνει, πλέον, τόσο μεγάλη βάση γενικά. Είμαι άνθρωπος που πατάει στη γη. Χρησιμοποιώ το μετρό καθημερινά, βγάζω το σκύλο μου βόλτα κι αγοράζω τα ψώνια μου από το σούπερ μάρκετ μόνος μου. Ο καθένας έχει την ελευθερία της γνώμης να διατυπώνει τις απόψεις του, τα θέλω του και τα πιστεύω του. Αυτό κάνω κι εγώ. Δεν υπάρχει κάποια ασφάλεια αλλά ούτε κι ανασφάλεια. Δεν υπάρχει καμία επιτυχία που μπορεί να κρύψει την προσωπικότητά μου από πίσω της, υπάρχει μόνο ο άνθρωπος, η προσωπικότητα, που ονομάζεται Βαλεντίνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Send us you CV: fairytalesbysofianna@gmail.com

Follow me on Social Media!

Subscribe to our mailing list

* indicates required